SPORTMAG

Wednesday, February 14, 2007

Perla ceha

Imi iau o bere si niste alune si ma pun in fotoliu sa ma uit linisit la un meci de fotbal. Ce gasesc la televizor? Liverpool - Arsenal. Ok sa ne uitam la un meci interesant de la englezi. Insa nu poti sa te uiti ca la un simplu meci. Nu, motivul nu este
publicul din Enfield Road, care, trebuie spus era fantastic, nici Steven Gerard, jucator complet, nici Henry care nu are nevoie de simplele mele
cuvinte pentru a fi descris, ci Thomas Rosicky.

Alta seara aceleasi cordonate, doar alt meci: Arsenal - Totenham. Acelasi fotbal superb si din nou un jucator ce rasare peste toti: cehul. Apoi sa vedem ce gasim in campionat, aceste meciuri fiind in cupe, Arsenal - Wigam. Totul se intampla in aceeasi directie. Arsenal ataca, normal caci nu se pricep sa se apere.Si Thomas e din nou peste toti.


In toate aceste meciuri am vazut o singura perla: cehul. Si aceste meciuri mi-au mai arata ceva: un jucator mare de fotbal e facut de echipa. L-am vazut pe Rosicky jucand la Dortmund, o echipa de duzina in ultimul timp in Germania si juca bine, insa nimeni nu il vede acolo pe castigatorul Balonului de Aur sau pe cel al FIFA WORLD player. Trebuie sa joci intr-o echipa mare si cu rezultate iar Arsenal ii ofera toate acestea.


Da pase de Ronnie trebuie sa ia notite, suturi de Gerard se cruceste, driblinguri pe metru patrat de e mandru si Maradona. Are tot, nimic de comentat, inclusiv acel spirit de lupta specific poporului sau care il poate face mare, eu unul sper, The BEST!!!


De asta fotbalul e asa frumos, ca exista ei, fotbalistii adevarati!

foto: bbc.co.uk

No comments:

Stiri:

Reclama ta aici: